Translate the blog to your language

2017年3月30日 星期四

媽媽的感動


我們家的四條寶貝被,

從左到右,分別從老大到老四,

每一條都是我親手縫製,

代表著媽媽的期盼,媽媽的愛,

今天折著這些被子,不禁落下淚來,

我是多麼幸福的人,

有四個可愛的天使陪伴著、愛著我。


今天千下課回到家,告訴我她在學校用一堂課完成了一篇作文,

題目是"我最感動的一件事",

問她寫了哪件事,

她說寫的是媽媽,因為媽媽每天陪伴她照顧她。


媽媽感動的無言以對。


今日看到一段我很喜歡的短文:

you will never have this day with your children again. tomorrow they will be a little bigger than they are today. this day is a gift. breathe and notic e. smell and touch them; study their faces and little feet and pay attention. relish the charms of the present. enjoy today mama. it will be over before you know it.

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails